Lirik Hazama feat Altimet – Aku Bukan Dewa Chord Kunci Gitar

joestrummer.us


Am F Dm G F Dm
Em

Am F
Kutunggangi kelodan
Dm Em
melintas di depanku
Am F
merentasi rintangan
Dm Em
yang berlurah dan liku
F Am
adakala kutahu
G
mana kutuju
F Am
adakalanya aku
G
hanya menduga duga

(Am)

Am C
walau aku bukan dewa
G
kalis calar dan luka
Dm
bebas dari cedera
F C
namun aku masih muda
G
darahku yang merah menyala
Dm
buat ku-seperkasa

Am F Dm Em
Am F D C

A F
kugelakan amaran
D E
pabila dilontarkan
Am F
jegilan kuancaman,
D Em
pada tiap cabaran
F Am
apa pun yang kan terjadi,
G D
akan terjadi
F Am
hidup ini hanya
G
sebuah bongkah permainan

Am C
walau aku bukan dewa
G
kalis calar dan luka
Dm
bebas dari cedera
F C
namun aku masih muda
G
darahku yang merah menyala
Dm
buat ku-seperkasa

Rap:
Dm F D E
A F D E
C F D Am
Am F D

biar putih tulang asal
tak putih mata
kalau jantan hutang
budi bayar baliknya jasa
ada turun naik
malam pasang surut
baik mati berdiri
dari hidup melucut
aku makin kuat
lepas aku pasang niat
jatuh bangun aku
cuba lagi tiada tunggu dan lihat
tiada tuding jari mlykrd
bila tangan sibuk berkiat
selagi ada kudrat
keringat aku untuk zuriat

F Am
apa pun yang kan terjadi,
G D
akan terjadi
F Am
hidup ini hanya
G
sebuah bongkah permainan

Am C
walau aku bukan dewa
G
kalis calar dan luka
Dm
bebas dari cedera
F C
namun aku masih muda
G
darahku yang merah menyala
Dm
buat ku-seperkasa

Lirik Kunci Gitar
Power by : joestrummer.us
Dilangrang keras copy paste artikel ini tanpa memberi sumber web ini http://www.joestrummer.us/

Faizal Tahir, Joe Flizzow, Altimet & SonaOne – Negaraku Chord

joestrummer.us


Chorus:
Bm
Negaraku
D
Negaraku
G
Ku beri sepenuhnya
F#m
Ku beri sepenuhnya
Bm
Ini negaraku
D
Oh darahku
G
Hiduplah sepenuhnya
F#m
Dirgahayu semua

Rap: Bm D G F#m Bm D G F#m

Kalau kata itu kota, kami bina tamadun
Lihat rangkap-rangkap pantun hidup beratus tahun
Bangkit seribu perwira selamat sejuta insan
Gelap dalam matahari insan juga bisa insaf
Mana cerita panglima yang wujud benar
Awang hitam kaji awan putih bila belayar
Hamba keliling dunia tuannya yang terkenal
Nak merdeka di jasad, harus bebas di akal

E -Bm -A
Hatiku tetap hanya padamu
Keranamu aku berdiri

Rap: Em -Bm-F#m
Tanpamu cita-cita hanya kekal sebagai mimpi
Semuanya bermula dari sini

Ulang Chorus

Rap: Bm D G F#m Bm D G F#m

Dan dari 57, jalannya telah disuluh
Bangkit seakan subuh rebung dilentur buluh
Terus ke 63, kami menjadi kita
Jangan dipersia akibat titik-titik nila
Biar hujan batu turun selebat tengkujuh
Selagi kami mampu semangat tak pernah lumpuh
Selagi ada tubuh untuk kamu aku memburuh
Usaha yang aku bubuh semua petir tiada guruh

E -Bm -A
Hatiku tetap hanya padamu
Keranamu aku berdiri

Rap: Em -Bm-F#m
Tanpamu cita-cita hanya kekal sebagai mimpi
Semuanya bermula dari sini

Ulang Chorus

Bm

Rap: Bm D G F#m

Ini untuk kamu yang terima undi aku
Try to change the world, bagi dunia suara baru
Ini bukan negara aku, ini negara kita
Buat je cara kita
Buat je cara kita

Ulang Chorus:

Rap: Bm D G F#m

Ini untuk kamu yang terima undi aku
Try to change the world, bagi dunia suara baru
Ini bukan negara aku, ini negara kita
Buat je cara kita
Buat je cara kita

Bm
Negaraku

Power by : joestrummer.us
Dilangrang keras copy paste artikel ini tanpa memberi sumber web ini http://www.joestrummer.us/

Lah Ahmad feat Altimet – Mengelamun Chord

joestrummer.us



F#m B G#m C#m

F#m
Bangun dari tidurmu dan angkat kepala
B
Menggeliat payah hendak celikkan mata
G#m
Memang berat untukmu
C#m
Memang berat untukmu

F#m
Semua di dunia ini kan sementara
B
Jangan pula leka asyik terlena
G#m
Memang berat untukmu
C#m
uhh uu u

F#m
Terbitnya di hati
B
Waktu tak menanti
G#m
mentari
C#m
Dibuai mimpi
F#m B
Hari demi hari tak akan terganti
G#m
Oh itu pasti
C#m
bila kau

F#m
Engkau Mengelamun mengelamun
Bm
mengelamun
G#m C#m
Jangan duduk mengelamun saja
F#m
Mengelamun mengelamun
B
mengelamun
G#m C#m
Jangan duduk mengelamun saja

F#m
Suka memang suka ini adat manusia
B
Mahu naik angin bila ada yang tak
kena
G#m
Memang berat untukmu
C#m
Memang berat untukmu

F#m
Bukankah indah personifikasi dunia
B
Seolah mencapai tapi masih tak kena
G#m
Ini lumrah dunia
C#m
Jangan mudah lupa

F#m B
Hari demi hari tak akan terganti
G#m
Oh itu pasti
C#m
bila kau

F#m
Bila kau Mengelamun mengelamun Bm
mengelamun
G#m C#m
Jangan duduk mengelamun saja
F#m
Mengelamun mengelamun
B
mengelamun
G#m C#m
Jangan duduk mengelamun saja

Rap: F#m B G#m C#m (Loop)
Jangan mengelamun saja
Itu penyamun masa
Buat kamu hilang fokus
Tapi bukan rabun mata
Siaran media sosial buat kita * harta
Tu motivasi diri atau hati diracun saja?
Akhi, kita diberi imaginasi
Perlu dikawal tapi jangan sekali digari
Ukhti, anugerah ini bukti mlykrd
Kau upaya capai apa saja yang kau sudi ceburi
Waladi, guna otak jangan butakan hati
Capai bulan sambil kau genggam matahari
Ya Binti, kau terbanglah sendiri
Kejar yang diluar tapi jangan lupa inti dan kami di sini
Jangan angan sampai usaha dianak tiri
Tapi apa aku tahu aku melayan lamunan diri
Aku melayan lamunan diri
Melayan lamunan sendiri

Ulang Chorus

Power by : joestrummer.us
Dilangrang keras copy paste artikel ini tanpa memberi sumber web ini http://www.joestrummer.us/

Lah Ahmad feat Altimet – Mengelamun Chord (Easy Chord)

joestrummer.us


Fm A#Gm Cm

Fm
Bangun dari tidurmu dan angkat kepala
A#
Menggeliat payah hendak celikkan mata
Gm
Memang berat untukmu
Cm
Memang berat untukmu

Fm
Semua di dunia ini kan sementara
A#
Jangan pula leka asyik terlena
Gm
Memang berat untukmu
Cm
uhh uu u

Fm
Terbitnya di hati
A#
Waktu tak menanti
Gm
mentari
Cm
Dibuai mimpi
Fm A#
Hari demi hari tak akan terganti
Gm
Oh itu pasti
Cm
bila kau

Fm
Engkau Mengelamun mengelamun
A#m
mengelamun
Gm Cm
Jangan duduk mengelamun saja
Fm
Mengelamun mengelamun
A#
mengelamun
Gm Cm
Jangan duduk mengelamun saja

Fm
Suka memang suka ini adat manusia
A#
Mahu naik angin bila ada yang tak
kena
Gm
Memang berat untukmu
Cm
Memang berat untukmu

Fm
Bukankah indah personifikasi dunia
A#
Seolah mencapai tapi masih tak kena
Gm
Ini lumrah dunia
Cm
Jangan mudah lupa
m A#
Hari demi hari tak akan terganti
Gm
Oh itu pasti
Cm
bila kau

Fm
Bila kau Mengelamun mengelamun Bm
mengelamun
Gm Cm
Jangan duduk mengelamun saja
Fm
Mengelamun mengelamun
A#
mengelamun
Gm Cm
Jangan duduk mengelamun saja

Rap: F#m B G#m C#m (Loop)
Jangan mengelamun saja
Itu penyamun masa
Buat kamu hilang fokus
Tapi bukan rabun matamlykrd
Siaran media sosial buat kita * harta
Tu motivasi diri atau hati diracun saja?
Akhi, kita diberi imaginasi
Perlu dikawal tapi jangan sekali digari
Ukhti, anugerah ini bukti
Kau upaya capai apa saja yang kau sudi ceburi
Waladi, guna otak jangan butakan hati
Capai bulan sambil kau genggam matahari
Ya Binti, kau terbanglah sendiri
Kejar yang diluar tapi jangan lupa inti dan kami di sini
Jangan angan sampai usaha dianak tiri
Tapi apa aku tahu aku melayan lamunan diri
Aku melayan lamunan diri
Melayan lamunan sendiri

Ulang Chorus

Power by : joestrummer.us
Dilangrang keras copy paste artikel ini tanpa memberi sumber web ini http://www.joestrummer.us/